Tužno je što se smatra da se novosađani moraju naviknuti na sve ludosti i ishitrene odluke asvaltiranja i gradnje koje se donose bez plana i pitanja struke.
U Državama EU i SAD se u zimskom periodu godine svi radovi prekidaju kad je asvaltiranje u pitanju ili u slučaju nužde odrađuje se noću. i ne odjednom u tom obimu. Preko leta se radovi u SAD na njihovim putevima rade noću. Kod nas najviše vole da počnu 8 do 9 ujutru pa polako do kraja radnog vremena koliko se stigne.
Svaka čast 021!
Kada se već niko drugi odgovoran za ovaj kotrljajući kolaps saobraćaja u gradu nije setio da pomogne građanima.
Da sam naivan onda bih rekao da treba da je sramota ove što nisu planirali.
Međutim njima se fućka za građane, niti jednu svoju odluku ne donose rukovodeći se interesima građana već kartela "investitora".
Oslanjaju se na svoje garantovane, kapilarne, ucenjene i botovske glasove.
Ono sto stvarno treba da asfaltiraju ne rade a to je bulevar Kneza Milosa na Novom Naselju koji je inace autoput za kamione, i velika vecina asfalta bulevara fino rasturena od istih tih kamiona
Za " ne". Pa covece, imas li ti jednog dana skole? Nigde tacke, zapete i sl. Vidi kolika ti je recenica. A tek pravopisne greske. Sta je ovo ljudi? Sramota.
Saobraćajna policija može da ubrza saobraćaj! Oni su u ovom gradu orjentisani isključivo na kažnjavanje i ništa drugo, ok.tu su i za nagodbe. To je sramota, BG policija reguliše saobraćaj kada je potrebno, i po kiši i na +40°C. U BG nikada nisam video radar.To nisu dve iste policije.
nismo navikli niti imamo nameru
svesni smo da se veliki deo guzve vestacki pravi, koliko god da su radovi zaista potrebni
svesnismo i da se ovim guzvama dize stres i tenzija da zbog njih ne ispratimo sta se prodaje i provlaci ispod nas, kako nas se gura u ropstvo
najlepse je videti pojedina mesta radova prazna tj kako se ista ekipa radnika premesta sa jednog mesta na drugo
pa onda usred radova malo potkace struju pa vodu,... kome treba mapa infrastrukture
a radove razvlace
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
MAPA: Kako da se snađete u novosadskom saobraćaju i šta treba izbeći
Autor: 021.rs
Novi Sad
•22.11.2022.
•11:10 > 11:11
Komentari 11
memorija
zeleno
U Državama EU i SAD se u zimskom periodu godine svi radovi prekidaju kad je asvaltiranje u pitanju ili u slučaju nužde odrađuje se noću. i ne odjednom u tom obimu. Preko leta se radovi u SAD na njihovim putevima rade noću. Kod nas najviše vole da počnu 8 do 9 ujutru pa polako do kraja radnog vremena koliko se stigne.
Starosađanin
Kada se već niko drugi odgovoran za ovaj kotrljajući kolaps saobraćaja u gradu nije setio da pomogne građanima.
Da sam naivan onda bih rekao da treba da je sramota ove što nisu planirali.
Međutim njima se fućka za građane, niti jednu svoju odluku ne donose rukovodeći se interesima građana već kartela "investitora".
Oslanjaju se na svoje garantovane, kapilarne, ucenjene i botovske glasove.
Da
Dengadelija
casovnicar
Miki
Comby
tugomir
Da
ne
svesni smo da se veliki deo guzve vestacki pravi, koliko god da su radovi zaista potrebni
svesnismo i da se ovim guzvama dize stres i tenzija da zbog njih ne ispratimo sta se prodaje i provlaci ispod nas, kako nas se gura u ropstvo
najlepse je videti pojedina mesta radova prazna tj kako se ista ekipa radnika premesta sa jednog mesta na drugo
pa onda usred radova malo potkace struju pa vodu,... kome treba mapa infrastrukture
a radove razvlace
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H